Duktigflickaaa

Var inte riktigt säker igårkväll om jag skulle ha spanska eller inte, men skippade den och tur var det för inte hade vi det inte. Så dagen började med skolfoto, känns som att det blev fuult men det återstå att se. Har bara haft två lektioner idag pga det, fast långa som fan. Slutade tidigare eftersom vi inte hade någon fotografisk bild, sköönt. Gick till centrum och köpte en bok till matten och en kalender eftersom att jag är en duktig flicka ska jag för en gångs skull se till att ha koll på allting. Åkte direkt till gymmet också, förvånansvärt skönt faktiskt! Kanske till och med pallrar mig dit imorgon också. På bussen påväg till gymmet kom det på en tjej, hon såg skum ut som fan och luktade konstigt, skitigt hår hade hon också. Iallafall, hon skulle egentligen vara på sjukhuset sa dom, hon hade typ psykiska problem eller något, hon vägrade gå av bussen så man fick sitta och vänta så tillslut fick dom lämna henne där så skulle dom möta henne i Tungelsta, men så frågade hon folk hur man kom till tåget så hon hade nog tänkt något helt annat, fett läskigt att dom släppte iväg henne. Undrar fan vart hon tog vägen om hon hoppasde av eller om dom hittade henne obehagligt iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0