Vi kommer nästan ingen vart som bollen i en pingismatch

Igårkväll gick jag ut på en välbehövlig promenad, hittade Jonathan och Elias på vägen så gick med dom. Promenader är himla skönt, både när man är själv och har sällskap.
Skoldagen flöt på som vanligt, satt ute i solen på lunchen och spädde på fräknarna lite. Fan vad jag älskar när det är sånt här härligt väder! Hoppas det håller i sig, och att det blir ännu bättre skulle inte sitta fel direkt.
Som vanligt blev det gymmet efter skolan, Lollo kom också. Nu har jag ätit mumsig middag, ska ut på prommis med Elin sen också.
Har inte gjort någon veckoplanering den här veckan, har nästan inget planerat, SKÖNT!

Jävlar va jag vill ha sommar nununu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0