Veckans planering

Jag är lite smått stressad över denna veckas planering, känner att jag måste skriva upp den för att få klart allt i mitt huvud. Det kommer jag ändå inte få men ändå... värt ett försök.

Måndag: Samling 8.15 för planering av dagens tävling. The Amazing Race i Farsta centrum hela dagen, gym och senare handbollsträning. Ringa turismföretag inför tis.
Tisdag: Åka till turismföretag - intervjua -> skola och göra hela turismarbetet -> spanskalektion -> fortsätta på turismen och skriva klart läsloggen. Åka till Älta för att prata om sommarjobb.
Onsdag: Skola, engelska nationella skriva, resurs, gym med Carro antagligen, handbollsträning.
Torsdag: Skola, engelska nationella prata, match i Sprallenhallen 21.10 mot Notlob.
Fredag: Sovmorgon, skola, valborg!
Lördag: Lisa, Annso och Carros 20års fest!
Söndag: VILA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0