Vååååååår och solsken

Idag har jag fått enorma vårkänslor. Sitter på balkongen i solen och känner hur fräknarna långsamt ploppar fram och jag blir lite röd under kinderna. Jävlar vad skönt det är asså. Skulle kunna ligga här ändå fram till sommaren.
Nu ska jag äta kladdkaka med min kusin, mamma, hennes två barn och hennes kille. Ikväll har jag inga planer, men eftersom att några av mina vänner ska partaja så blir det kanske att ta det lugnt så att man vaknar upp hemma till en rolig födelsedag imorgon. Det blir nog inte förän på måndag som jag träffar mina vänner igen. Trist! Men det här känns som en bra start på lovet!

I don't know what you want me to say. So I don't say anything yet.


Kommentarer
Postat av: mamma

"kusin, mamma - hennes 2 barn (ni?) och kille" (din mamma har ingen kille?) Fel ordning gumsan

2010-04-04 @ 09:49:42
Postat av: Anonym

Hahaha oppssii

2010-04-04 @ 14:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0