I'm gon' brawl, so be there, one for all. I'll be there

Idag drog jag och Amanda ganska tidigt till gymmet, körde mage/rygg och lite armar. Eftersom att jag inte är på gymmet så himla ofta nu så försöker jag inte bara rikta in mig på en grej. Sen fick jag skjuts en bit hem, gick till Konsum och köpte lite mat. Sen fastnade jag här soffan med ett stort skönt täcke. Svårt att slita sig från...
Ikväll tror jag bara att jag ska vara hemma, men man vet aldrig! Imorgon ska jag iallafall på handledarkurs klockan tio, den tar tre timmar tror jag. Sen kommer lite släkt och firar min födelsedag som var för en vecka sen. Efter det tror jag att jag ska till Haninge C och spana lite på Amanda på Taco Bar, sen så lutar det åt att vi ska gå på bio några stycken. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0