Snabbaste helgen någonsin

I fredags tog vi det jättelugnt, jag var heelt död efter jobbet. Sugen på godis var jag också, så vi tog cyklarna ner till konsum. Köpte marabou passion ♥ för första (men absolut inte sista) gången, herrejäävlar va god! Vi däckade vid tolv typ.
Igår gjorde jag absolut ingenting på dagen, men det var skönt att inte göra någonting för en gångs skull, själv var jag också. Middag åt jag med Jonathan, Elias och Moberg i Vh på kinastället där. Blev lite struligt sen på kvällen men jag sov hos Elinpelin iallafall. Gick och la oss vid tolv även igår. Drömde en massa skumt, slulit bussar, skällt på barn och kollat på en full elin som spytt i vattnet, herregud.

Vi blev lyckliga av solskenet imorse och gjorde sjukt god frukost som vi mumsade på i solen, dock kom det en massa moln efter ett tag. Vi tänkte cykla till Ica men det började snöa(?) lite så vi skippade det.
Lagade satans goda pannkakor iallafall, och myste inne istället.
Dags att avsluta det här äckligt långa inlägget.



Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VA GOOOOOOTTTT!!!!!!!

2010-04-18 @ 21:38:38
Postat av: Anonym

FAN VA GOOOOOOTTTT!!!!!!!

2010-04-18 @ 21:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0