You caught me whilst a lying

Haha herregud vad alla gnäller på våra svar, det är inte jätteseriöst. Och varför ska folk bli irriterade över att man inte svarar seröst på hur ens drömkille ser ut.... Varken jag och Amanda har någon idealbild på hur våran drömkille ser ut direkt. Ta det inte så seriöst!
Kom nyss hem från en promenad från Amanda till vh, tidigare idag så var jag hos Mucklan i Jordbro med laget. Kollade på Sävehof-Lugi först, sen på vår juniormatch som vi vann mot Skogås. När vi väl spelade den så tyckte jag att vi var grymma, men nu tyckte jag att det såg skitdåligt ut. Ha-ha.
Ser fram emot den här veckan... hmm! Planeringen ser ut såhär just nu iallafall:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0