Turismnäring hit och turismnäring dit

Mitt första inlägg idag. Coolt.
Är ganska utmattad efter en lång dag, resurstid efter skolan och sen hem och gjorde jag klart 2 inlämningsuppgifter. Ibland är man duktig! Hade faktiskt tänkt börja på ännu en inlämning, bara massa jävla inlämningar på gymnasiet. Vad hände med skriftliga prov? Träningen idag gick väl helt okej, eller nej föresten. Det gick åt fanders. Jag var på sämst humör, missade alla jävla skott och hade ont i kroppen efter all gymträning - mer ordagrant träningsvärk. Mest i rumpan, stor big mama rumpa på g.
Jag pallar seriöst inte sitta vid facebook hela kvällen, det tar död på mig och det är så jävla tråkigt. Plugga, tv, läsa eller sova? Tror att jag ska läsa igenom nästa inlämning och sen skriva lite läslogg. Wiee vad kul!
& jag är sur på vädergudarna, vad fan är det för jävla väder vi får? Usch! Det håller i sig i stort sett hela veckan också. Lite fint väder vore toppen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0