There is a possibility

Fan jag suger på att plugga, är nog sämst i världen.
Idag har jag iallafall fått reda på att jag kanske kommer att få läsa franska steg.1 för att slippa steg.4 i spanska. Är det värt det? Har ingen aning men det kan väl vara kul att kunna lite franska också, och det är värt det om jag slipper spanska nästa termin...
Jag har också fått reda på att jag har fått sommarjobb, inte 100% än men ganska säkert iallafall! Jobbet är Älta, kanske inte superkul med den resvägen men får tänka på lönen varje gång det blir jobbigt. Då är det värt det. Ska inte jobba där i evigheters evighet heller direkt, är lite smådesperat så det blir toppen.
Nu är det Guif-Sävehof, måste ses! Sen är det Desperate Housewives om 40. Wej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0