Skööööönt

Var tvungen att ta en tidigare buss idag, 07.09 hemskt tidigt. Fick gå upp tjugo i sex för att jag skulle vara helt säker på att jag skulle hinna och inte komma försent för en gångs skull! Nu har jag min redovisning avklarad, sjukt skönt. Det gick väl bra antar jag var inte så farligt ändå, dock hade jag typ tre minuter kvar av mina tio menmen.
Idag är det potatisbullar som är typ den godaste maten i skolan, muums. Slutar vid halv ett tror jag, får se ifall jag hinner till gymmet eller inte innan jobbet. Borde göra det eftersom jag lär glufsa i mig hästmängder med potatisbullar höhö. Sen blir det jobbet från tre till stängning, dvs. runt sju halv åtta.
På kvällen ska jag träffa Lollo och Jennie och bara mysa, skönt.
Ikväll ska vi svara på alla störda frågor! Eller nej, kanske inte alla..

Pösss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihiihi ska vi pussas :$:$

2010-04-16 @ 09:40:42
Postat av: A

hehehe, om du vill :$

2010-04-16 @ 10:24:44
Postat av: Anonym

mer än gärna!:$$$$$

2010-04-16 @ 10:38:09
Postat av: Anonym

Jag kan bekräfta att de blev hääääääst mängder av potatisbullarna (:

2010-04-16 @ 11:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0