Skönt

Utvecklingssamtalet gick ganska bra, dock kommer jag försent alltför ofta så det ska jag bättra mig på. Plugga i tid till prov och sånt tjaffs måste jag också. Så ska sätta mig och räkna matte som jag ligger efter i.
Mötte Lollie på gymmet också. Idag körde jag ganska mycket kondition som jag alltid gjorde förut men har blivit en latmask, men gud vad skönt det var! Det är ju egentligen det som behövs.
På bussen påväg hem såg jag den minsta fjortisliknande varelse jag har sett! Stackars människa, vad är det för föräldrar egentligen som släpper iväg sina ungar när dom ser ut som bajs i ansiktet? Usch.
Måste få skriva (även fast jag inte ska skriva om mat) att jag åt våldsamt god middag.

Var bara tvungen, pappas medicin, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0