Se på luffarn som går där på vägen lalala

Gick upp i ottan idag (07.00) och följde med josse till ungdomsmottagningen. Gjorde mig iordning snabbt som bara den för en gångs skull. Efter åkte vi direkt till Jennie där lollo var och chillade lite och väntade på när dom gjorde sig klara. Väl i stan prommenerade vi lite i gamla stan och myste omkring och tog massa bilder. Åt på jättegod ceasarsallad på uteservering. Efter det köpte vi årets första och största glass och satte oss i solen i kungsträdgården, mumsade på årets första jordgubbar gjorde vi också! Det är så himla mycket skönare att gå upp tidigt för det känns som att man hinner med mycket mer, inte har vi käns oss tröttare än vanligt heller, förutom att jag och Josse somnade på tåget hem och på sängen när jag kom hem..HAHA
Jag är glad idag, hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0