Lördag 3 April

Nu sitter jag hemma med Sara i soffan och kollar på Extreme Home Makeover, igår så var det ju en liten middag här. Det var trevligt och jag fick massa fina presenter av mina gulliga vänner.
Såg att Hampan hade skrivit lite om igår men hon publicerade aldrig, whyy?
Efter middagen så drog vi till en fest i Vega, det var helt okej. Kanske inte den roligaste festen vi varit på men vi tjejer hade kul iallafall. Tillslut så blev det bara jag, Sara, Jonna och Linda kvar av tjejerna så då drog vi, det var ganska tidigt faktiskt. Typ halv ett..
Nu ska jag packa mina grejer till pappa, gå en promenad med mamma, fika med min kusin och sen åka till pappa.
Ciao
(Jag älskar min nya klänning tjejer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0