Loooooov



Fick sluta mer än en timme tidigare, drog iväg till gymmet och körde bara kondition. Solade också, busig som jag är. Gick till Vh där mamma var och åkte med henne hem. Nu sitter jag och väntar på Lollo som jag ska tillbringa kvällen med. Får se vad vi hittar på, chilla ska vi göra iallafall! Åh, va härligt solen tittade fram lagom tills jag skulle gå också så det mycket varmare ute. Nu ska jag hjälpa mami med maten. Juste, min mobil tog sig en simtur alldeles nyss.. den låg konstigt på handfatskanten så fick jag sms och så ramlade den ner i vattnet och blev dymngsur, men än så länge verkar det som att jag hann rädda den från att gå sönder, ren blev de iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0