Kesella <3 funlight

Åh, vad gott det är! Sitter och mumsar på det nu. Det är inte alls dåligt heller, nice. Har läst igenom alla natursidor nu till imorgon, orkar fan inte läsa mer nu får det vara nog. Det får gå som det går helt enkelt.
Historiaprovet gick väl ok, fast det känns som att jag hittade på lite själv haha, jag bara blandar ihop alla revolutioner hela tiden. Blev iallafall klar ganska tidigt så behövde inte stressa alls. Jag var inte själv på jobbet heller, fast jag fick göra nästan allt själv ändå men det är bra. Nu börjar träningsvärken komma på riktigt i både rumpa och ben, ont fast skönt! Har sovmorgon imorgon♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni slakar med uppdateringen, skärpning!

2010-04-22 @ 10:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0