Jordgubbar

Fick en impuls och drog till gymmet innan utvecklingssamtalet, vilodag kan ta sig. Men kunde dock inte träna någon styrka eftersom att jag har träningsvärk typ överallt. Fick bli en timmes konditionsträning istället. Får nog vila på söndag ändå, vi lär ju troligen inte komma till final. Men vad vet jag!
Nu sitter jag i min lila mysdress, har precis kommit till mamma. Lagat mat och packat upp allt. Nu återstår det bara att läsa igenom historiaredovisningen till imorgon. Sen ska jag bege mig till soffan och äta massa jordgubbar som jag och mamma köpte idag. Fast det är säkert bara skit på tv idag som vanligt, ska kolla på ishockeyn. Det är ganska kul faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0