Jag fick i mig något som får älgar att svimma

Åh, jävlar va nice helg egentligen. Även fast vi inte festat eller så. Lollo har skrivit om gårdagen redan, mysigt som bara den. Idag vaknade och åt frukost och ritade (haha) allihopa, dvs. jag, Lollo, Emilia, Patte och Jonathan riktiga mästerverk fick vi till. Eftersom det har varit underbart väder idag var vi tvugna att lägga oss och sola, låg där ett bra tag! Jag och Lollo cyklade till konsum och köpte hamburgare och bröd som vi girllade ute i solen, så himla härligt! Sommarkänslor som bara den. Det var våran första cykeltur i år, och fler lär det bli hihi.
Grabbarna drog iväg till gymmet och vi tog en låååång promenad. Jonathan hade köpt något nytt träningstjaffs "no-explode" hette det, vi blev nyfikna och testade vi med. Man skulle bli pigg typ, men vi vet inte om vi inbillade oss men vi kände inga större effekter. Vi gick till Vh och köpte glass som vi gick och åt i solen. Jag var nog ute lite väl mycket idag, har fått jättejättemycket fräknar, bränt mig i ansiktet och på bröstet. Men jag fick faktiskt en rand av byxorna på magen typ *stolt*.
Nej nu får jag fan ta och avrunda det här inlägget innan det blir en hel uppsats, adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0