Invarderat av sniglar

Skulle prova att äta gröt till frukost och se ifall jag höll mig mätt längre, men icke. Blev hungrig vid tio som vanligt. Gott var det iallafall så ska köra på det imorgon också, höhö.
Tvärt emot Lollo så är jag bäst i världen på att plugga! Okej, inte riktigt men jag har iallafall pluggat konstant sen middagen till nu och lite innan. Visst, jag kanske inte kan allt men nu får det fan vara nog. Blev helt suddigt för ögonen när jag skulle läsa. Hinner plugga lite imorgon eftersom att jag måste vänta på att resurstiden ska börja så jag kan göra provet.
Som sagt kommer jag och Lollo garanterat ha träningsvärk i benen imorgon, tog 100 i benpress idag *stolt* nej men jobbigt var det iallafall!
Ska duscha snart så jag får sova någon gång, börjar tidigt.. wiiihoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0