Intresse bet mig just i benet

Denna dag började med min och Amandas nya favorit, gröt med banan. Pallrade mig sedan till skolan för ett kort möte med klassen, vissa lite mer irriterade än andra. Tog sen bussen med Lovisa och Sofia till Farsta C. Köpte en stor kaffe och blev genast hyper i några timmar. Köpte också en stor godispåse som jag tryckte i mig. Icke! Nej köpte godis för ungefär 100 kronor som vi på turism har skrapat ihop för att ett gäng ointresseade idrottare ska få pris. Väldigt snällt tycker jag, om vi inte låter de bäst engagerade gruppen vinna så blir jag sur. Jag hejar på den lila gruppen... dom var bäst. Vi satt iallafall där från 9 till halv 3 och väntade på sega grupper. Vissa lite mer trevliga än andra, men det var faktiskt roligt. Jag var hela tiden hyper av mitt kaffe. Hade enormt mycket överskottsenergi hela dagen så jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Halv tre så tog jag bussen till gymmet iallafall, tränade med Amanda i 1 och en halv timme kanske, sen bar det av att åka till Tyresö med Rickard. Vi hämtade upp målvaktstränare Johan och begav oss till handbollsträningen. Det var en hård, rolig och jobbig träning - men äntligen kändes det bra! Tog sen en promenad med Carro hem från stationen och pratade en massa skit. Nu har jag tryckt i mig mat efter en 8 timmars tom mage.
Morgondagen kommer bli lite stressig men jag ska iallafall besöka ett hotell, 1 lektion och sen besöka jobbet. Sen blir det kanske Despiekväll och får äntligen slappna av.


Här dör Sofia efter en knasig dialog med en sjuk gubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0