In my head, I see you all over me

Skrev att jag skulle plugga idag... sure, så blev det inte utan jag fick ett städryck och städade i stort sett hela huset. Diskade och tvättade också. Känner att är ett ryck som min vän Amanda aldrig skulle få så jag kan väl känna mig lite speciell på den fronten.
När jag hade städat klart så ringde Josse och sa åt mig att skynda ned till centrum och hoppa på tåget, så jag gick med Amanda och Josse i Handen tills Amanda i började jobbet. Nu tackar jag iordning lite till träningen och kläder till kvällen och morgondagen. Ska ta bussen från Söderbymalm till Jennie efter träningen och sova där. Imorgon blir det en promenad i stan med tjejerna och sen en mysig fika på någon uteservering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0