Im gonna make you scream my name

Jaha... då var lovet nästan slut då. fan det är bara några dagar kvar nu, fast det gör inte så mycket. Det är skönt att komma in i vardagen faktiskt. Och nu är det sista veckorna i skolan i ettan, och de sista veckorna innan lovet. Eller ska man säga dom sista månaderna kanske...
Kvällen spenderades i Amandas säng, tittandes på Valentines day. Den var bra, fast en liten besvikelse faktiskt. jag har gått och längtat efter att få se den filmen och så var den inte alls så bra som jag hade förväntat mig... trodde ärligt talat att den skulle vara mycket bättre. Men det gör ingenting, jag har Dear John som jag fortfarande vill se. Känns inte som att det kommer bli en besvikelse faktiskt. Samma person som gjort The Notebook, den kan inte vara dålig! Men vi får se helt enkelt, det är bara en film...

Den kommande dagen så händer det inget speciellt, jag ska till gymmet på dagen och Amanda jobbar vid tre-tiden. På kvällen har varken jag eller Amanda planer, jag tror att jag ska vara hemma iallafall.
Nu ska vi sova. Här är lite mer bilder från idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0