Helgen

Ojdå, skäms på mig. Har inte suttit vid datorn mycket alls. Så ska sammanfatta de senaste dagarna lite. Middagen i fredags var mysig och innehöll mycket mat och skratt. Dock slutade den ganska tidigt för de andra skulle iväg på fest. Men jag kände att jag inte orkade för att jag skulle på fest igår. Mötte grabbarna i dörren också när jag kom hem för dom skulle ut. Så jag satt hemma och gjorde ingenting, men det var ganska skönt faktiskt. Josse kom hit sen efter festen men vi gick och la oss ganska snabbt. Hann sova någon timme innan huset invaderades av ett gäng pojkar, var fullt i alla sängar typ.
Igår var jag på släktmiddag hos min farbror som hade ny lägenhet som var sjukt fin! Direkt där ifrån åkte jag till Christels fest. Dansade sjukt mycket, men jag och Emilia började bli trötta på slutet men hittade andra sätt att roa oss på, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0