Hela klubben bara bara bounce som en Luger-check!

Spännande att det är Amandas första dag på jobbet idag, kul för henne, verkligen! Jag kommer känna mig jättefattig om jag inte får ett jobb snart. Har sökt ett antal jobb, har ingen aning om vad mer jag ska söka... Får lite panik faktiskt!
Dagens kommande planer ser ut så att jag ska fixa iordning mig snart, vänta på besked från Sara om hon kommer eller inte. Sen ska jag möta Linda och co. i vh-centrum ikväll så ska vi röra oss mot en fest här i vh faktiskt. Brukar aldrig festa här, vi får se hur det blir. Kan floppa totalt, men vem vet. Nu sk jag iallafall chilla ett tag.
Här är lite bilder från gårdagen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0