Handbollshelg!

Nu sitter jag och laddar inför matchen idag, äter gröt med bananer och jordgubar i, mums! Vi vann igår mot Hammarby med 19-15, en ganska bra match faktiskt men vi kunde ju ha slagit dom med mycket mer om vi verkligen ville. Det gick ganska segt. Idag ska vi iallafall möta Tumbas juniorer, dom jävligt mycket bättre än Hammarby så vi få se hur det går. Hur som helst så ska de få en jävla match hade vi tänkt!
Om vi åker ut nu så åker jag och kollar på Tessans match, om hon kommer vidare. Sen ikväll ska vi äta middag på Tex-Mex buffé vid Årsta, fira mina tre kusiner och spela bowling. Jippie, alla vet att jag älskar bowling.
Imorgon blir det att kolla på finalerna i Eriksdalshallen tror jag, sen ska vi få bli fotade och få pris för vår serievinst i juniorettan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

här är ju torrare bloggtorka än i mormors murva, come on tjejor!

2010-04-25 @ 16:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0