HAHA

Ja, knäppa människor finns det gott om.. vilka jävla frågor!
Iallafall, innan idrotten bjöd jocke på glass (generös kille det där) och för att inte vara allt för onyttig blev det solero pineapple♥ det är fan lika lite kalorier som i ett knäckebröd typ. Vi hade yoga på idrotten, det var skönt faktiskt. Massage hade vi också. Men somnade när vi hade avslappning, som jag har gjort på ALLA lektioner idag utom än. Fick till och med ett litet slag i huvudet av historia läraren, haha.
Som sagt körde vi hårt på gymmet idag, dock vågade jag mig inte på Lollos vikter, nöjde mig med 95 kg vilket jag ändå tycker var bra jobbat! Gick till Vh från gymmet med Lollo och Elias. Nu har jag precis ätit och ska sätta igång med företagsekonomin igen. Kuul.. Får bli en paus sen och kolla på DH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0