Glass-update och Lollo är brun

Det blev verkligen en chillkväll, vi väntar nu på en film som Elias laddar ned som tydligen ska vara skitbra, men det verkar inte bli nåt för det har tagit hur jäkla lång tid som hellst och frågan är om vi orkar kolla, vi har typ redan slockat lite halvt på sängen.
Idag blev jag seriöst rädd för Amanda, hon skrämde mig så jag blev livrädd. Det var inget speciellt utan hon typ morrade och sådär, jag blev fan riktigt rädd! Usch usch.


Vi köpte också den nya Ben'n Jerrys glassen på konsum med jordnötssmör, half baked, glass och choklad. (Vaniljgräddglass med jordnötssmör swirl (9%) och kakdegsbitar med jordnötssmör (13%) samt ett chokladöverdrag med bitar av chokladkakor (2%). Den var god, men verkligen inte värd 26 kronor. Om den hade varit billigare så hade vi definitivt köpt den igen, Men vi satsar mer på Calippo i sommar, godare och fräschare plus att den har 85 kalorier istället för 380 som Ben'n Jerrys pinglassen har.

Nu har ni fått intressant fakta om vårt glassätande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0