Gårdagen

Gårdagen var mycket trevlig. På dagen så hade jag lite släkt här och firade min födelsedag, jag fick lite pengar också. Jag har fått ganska mycket pengar av alla släktingar nu så ja bestämde mig för att lägga undan en hel del, jag måste ju börja lägga undan pengar inför nästa sommar. Jag blev extra glad när jag hittade 250 kronor när jag städare min låda idag... Än så länge så har jag ca. 5000 undanlagt. Nästa sommar är vi ju 18, så det vore nice att ha pengar att spendera då...


Igår åkte vi till Heron och åt middag på thaistället där. Sen var vi tvugna att köpa nåt smarrigt till bion så vi gick till Willys. Där hände det en sjukt rolig grej, tänker inte skriva i bloggen men fy helvete va kul det var.
Filmen var faktiskt skitbra också, trodde att den skulle vara B i början, men den var faktiskt väldigt rolig, och lite spännande. När vi åkte hem så hämtade vi upp Emilia, och sen som grädden över moset på kvällen så såg vi på det sista Solsidanavsnittet som är sjukt roligt. Jag slocknade tillslut till någon komedi som Jonis laddade ned efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0