Fräkniz

Haha! Dags att ta och blogga kanske.. "här är ju torrare bloggtorka än i mormors murva, come on tjejor!".
Ännu en chillhelg har det varit, men det är sköönt. Som sagt var jag hos Josse och myste i fredags, sov där också som jag inte har gjort på skrämmande länge, typ ett år?
Vi gick upp tidigt för hon skulle iväg på övningskörningskursen, så jag traskade hemåt. Senare blev det promenad med Elin. Vi gick hem till mig och grillade och myste i solen hela dagen. Hade sällskap av ett gäng grabbar också.
Jag fick som vanligt 2094049489 nya fräknar, lyckades få en rand av byxorna också!
Vi orkade inte gå på fest så vi stannade hemma istället, Emilia och Lollo kom också. Vi hade lesbianmys.
Även idag gick jag upp tidigt och cyklade till Elin och hämtade lite saker, åkte hem och åt grötfrukost allihopa. Tanken var att vi skulle vara ute i solen hela dagen, men det varade inte alltför länge. Gick in och kokade korv istället, haha.
Nu har jag precis ätit middag med la familia köpte hem mat från lite olika ställen, jag åt kyckling med cashewnötter, mums!

Världens sötaste i Eliaaz ficka

Två Wiger i ett par byxor

Lesbianmys♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0