Företagsekonomi är inte kul

Elins och min promenad nu var jättemysig, för vi gick tidigare än vi brukar och det var soligt också. Vädret påverkar mitt humör jättemycket, blir tusen gånger gladare om det är solsken än molnigt och äckligt. Något annat som påverkar mitt humör är skolan, som just nu drar ner det ordentligt för det är så mycket och jobbigt.
Nu sitter jag här med företagsekonomiboken i högsta hugg och en kopp te i handen, har läst igenom allting, tror inte jag orkar läsa mer idag. Ska se till att lägga mig tidigt istället. Sov alldeles för lite inatt, kunde inte somna på sjukt länge, har för mycket i huvudet just nu. Sov gott bloggfan.

Kommentarer
Postat av: Therese-Smyckestävling pågår!!!

Hej=) Allt bra idag?

2010-04-13 @ 14:37:18
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0