F.K

Beslöt mig för att ringa min vän Frida Krüger idag, det var alldeles för länge sen vi pratade. Kom på hur mycket jag saknar henne. Det är synd att vår vänskap bara rann ut i sanden, såklart är vi vänner fortfarande. Men inte som förut, tror inte att det kommer bli så igen, men det vore kul att gå en promenad eller ta en fika någon dag iallafall.
Saknar min knasFrida ♥

Gammalt inlägg från Frida i min gamla blogg:

Jag våldgästar Louises blogg just nu, busigt eller vad?
Nej , hon är medveten om att jag gör det, så kanske inte fullt så busigt som jag hoppats på, men men.
Jag vill bara skriva att det finns inte en enda männsika som kan ta Louise plats.
Hon är den personen som påverkar min vardag, den personen jag inte kan leva utan, inte andas utan, den person som jag älskar obeskrivligt mycket.
Jag vill att Louise och alla andra ska förstå hur mycket jag behöver henne och hur mycket hon betyder för mig. Trots att det är omöjligt att beskriva så försöker jag, gång på gång.
Louise ser allt, hon ser och bryr sig. Hon ser mig som jag är, även de delar jag försöker dölja, både för mig själv och omvärlden. Jag har inte kännt Louise i ens ett år och ändå har en sådan otroligt stor del i mitt liv, om något skulle hända henne skulle jag aldrig kunna möta världen igen, för nu när jag har haft/har henne i mitt liv så vet jag att det inte skulle fungera utan henne.
Hittills har hon left ett liv som är ganska olikt mitt. Hon har helt andra erfarenheter och en annan syn på livet, men ändå är hon den som förstår mig sådär otroligt bra och ibland förstår jag inte hur hon bär sig åt.
Hon är den person som jag skrattar sådär olidiligt mycket med, jag skrattar så jag gråter och jag gråter så jag skrattar. Så jag antar att vi är odädliga älskling, efetrsom skratt förlänger livet.
Jag kan inte skriva ner allt jag vill säga, eller uttrycka för att få dig eller alla andra att förstå hur underbart speciell du är och hur lyckligt lottad jag är. Men jag hoppas du kanske fått en liten bild av vad jag fösöker få fram.
Jag älskar dej louise johansson, för den du är och för allt du gör & gjort. Då nu och föralltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0