Den kommande dagen

HERREGUD vad jag ser fram emot morgondagen, sjukt! Dagen börjar med att min älskade klocka ringer klockan 06.20. Har första lektionen matematik klockan åtta, min favoritlektion. Dagen bjuder på intressanta lektioner som historia och idrott. Jag har dock ingen spanska imorgon, fan också! Jag som älskar spanska. Hm. Det blir alltså en extra lång lunch, för än gångs skull så får jag nu äta med klassen. När de sen har lektion så är jag med Hampan, håller henne sällskap och bloggar lite. Efter idrotten som slutar 14.40 så drar jag och Hampan till gymmet, hade tänkt att gymma ända tills träningen börjar dvs. 17.30. Eller inte riktigt hela tiden men jag ska dricka en måltidsersättning emellan också. Sen är det handboll som gäller till 19.30.
Vad säger man? ...Sounds like a plan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0