Dansa med ammunition i blicken

Herre min skapare, vad jag är taggad på att festa. Det var 5 veckor sen jag satte min fot på en fest. En riktig fest iallfall. Snacka om att jag har varit taggad på att dra på på krogen dessa sista veckor, som för övrigt har varit döda på roliga fester. Har inte varit dödligt taggad på något de sista veckorna heller faktiskt, men nu börjar det väckas igen!
Nästa vecka drar det igång igen! Först valborg(som jag hoppas att det händer nåt kul på), sen Carro, Annso och Lisas 20års fest dagen efter, sen Johanna Wolfs kändisfest. Sen är det fan sommar! Nu är jag taggad för de kommande veckor, månader! & tack maskinen för att ni förgyller en tråkig skoldag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0