April, april jag kan lura dig vart jag vill...

...Nej det kan jag faktiskt inte, jag är så dålig på sånt. Speciellt på 1 April, jag kan verkligen inte hålla mig när jag lurar människor.
Nu är jag iallafall hemma efter shopping på Ica Maxi med Jennie, vilket jävla hysteri det var! En stor klunga runt godiset, man var tvungen att kriga om man ville ha godis. Men det var väl värt det för det kostade bara 2:90/hg. Jag och Jennie fick raca mellan alla människor och kundvagnar. Jag råkade köra på en liten tjej i ryggen så hon brjade grina, hon hämtade sin mamma som skällde ut mig och så köpte jag en glass till henne så blev hon glad!
Nej jag skoja bara, haha... torr! Men jag råkade faktiskt köra på en liten flicka.
Nu ska jag åka till Amanda och leka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0