4/4 <3

Nej det är ingen vanlig dag idag för det är min födelsedag! Den hör för övrigt varit väldigt lugn, 2 kusiner kom hit idag och fikade lite sen drog jag och pappa bort till Håga för jag ville övningsköra lite. Det gick bra, tränade mycket dragläge och att växla. Eftersom att det är ganska bra att kunna som en start, körde iallafall bara med 2 motorstopp under en ganska lång tid, så det gick ganska bra.
Den här dagen kommer fortsätta spenderas hemma, Amanda kommer hit ikväll efter hennes släktmiddag och myser lite. Nu ska jag fortsätta chilla, känner mig helt superchill eftersom att jag inte har något alls att göra. Lyssnar på den är låten hela tiden, jag är lite besatt måste jag erkänna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0