25 April

Bloggtorka hit och bloggtorka dit, ibland har man faktiskt annat för sig än att sitta vid datorn och skriva om vad man gör, dvs= ingenting.
I lördags eftermiddag så spelade vi ju match mot Tumba, sen så blev det ett massa åkande från alla möjliga hallar fram och tillbaka. Senare på kvällen så var jag iallafall med släkten och bowlade och åt middag. Jag sög på bowlingen som vanligt, kom näst sist. Efter det så tog jag bussen till Amanda, Emilia och Elin. Vi hade lesbianmys, kollade på film, pratade och sov massa timmar. Vaknade imorse av att Elin och Amanda satt och kollade ut genom fönstret på det fina vädret. Några minuter senare så låg vi alla i solen och solade, jätteskönt. Men det blåste lite för mycket, och som vanligt så tappade jag tålamodet. Anders kom efter ett tag och då gick vi in för det var lite för kallt med all vind.
Sen åkte jag till Eriksdalshallen, plockade upp Ida, Emelie och Elin på vägen också. Vi satt och kollade på alla möjliga finaler till vi fick gå ut på plan och ta emot vårat "pris".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0